חשיבותו הרבה של מתקין מזגנים מקצועי

חשיבותו הרבה של מתקין מזגנים מקצועי

  כשמדובר בהתקנת מזגן בבית שלכם, להתקנה נכונה ,מקצועית ואיכותית יש חשיבות עליונה. אם המזגן אינו מותקן כראוי, קטן מדי או גדול מדי, או שאינו יעיל מספיק לביתך, הוא לא יתפקד כראוי וייצור בעיות ותקלות.

בחרו במזגן המתאים ביותר לביתכם:

ראשית , יש לבחור במזגן  לביתכם. כל בית שונה בגודלו ,מיקומו ,חומרי הבנייה וכו'.  יש לבחור במזגן שלכם על סמך גורמים רבים. מתקין מזגנים מקצועי יעזור לכם לבחור את המזגן הטוב ביותר לבית שלכם על ידי הערכת מספר משתנים וגורמים.
מערכת מיזוג האוויר שנבחרה אמורה להיות מסוגלת להתמודד עם עומס החום בביתכם. עומס החום נקבע על ידי גורמים רבים, כגון סוג החלונות, הקירות החשופים לשמש, הצל סביב הבית, כמות וחומרי הבידוד של הבית והשטח הכולל של האזור הממוזג. גורמים אלו יעזרו למתקין לקבוע את העומס הדרוש למזגן כדי להיות מסוגל לעבוד ביעילות ובחיסכון בבית שלכם.

לאחר בחירת המזגן המתאים ביותר לביתכם ידאג המתקין כי  כל הציוד ההיקפי וכלי העבודה לטובת ההתקנה יתאימו למזגן שבחרתם : כבלי החשמל בעלי התנגדות מתאימה ,תעלות במידה הנכונה  ,כלי חציבה מתאימים  וחומרי בידוד וגימור משובחים.


הימנעו מבעיות:
בחירת מתקין מקצועי תעזור בהכרח להימנע מבעיות נוספות בעתיד. אף שכל מזגן יזדקק לתחזוקה או תיקונים מעת לעת, התקנה נכונה ומקצועית תסייע במניעת תיקונים או בעיות כמו רטיבות, עובש, חוסר קירור או חימום והוצאות חשמל רבות.
יתר על כן, התקנת המזגן על ידי מישהו שאינו מנוסה ואינו מקצועי, עלולה להוביל לנזקים לא רק למזגן אלא גם לבית עצמו, למערכת החשמל ,לרעשים ולשאר בעיות וטי נעימויות.
תהליך ההתקנה של שירותי הבית של פרד

אסביר על תהליך התקנת מזגן

תהליך ההתקנה:
טכנאי מזגנים בקריות יקבע אתכם את השעה והיום בו הוא יגיע להתקנה כך שתוכלו להיות מוכנים לקראתו. המתקין יסביר בפירוט את תהליך ההתקנה וכן יעריך כמה זמן תימשך העבודה. המתקין יעשה כמיטב יכולתו ע"מ שתהיו מודעים למתרחש ושתבינו את תהליך ההתקנה .בסיום ההתקנה, המתקין יבדוק את המזגן ויוודא שהוא עובד באופן תקין בכל מצבי העבודה , ינקה את האבק והלכלוך ,יכסה את החציבות בקיר ויחזיר את הבית למצבו המקורי – נקי ומסודר.

השארת תגובה